ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
Zmieniłeś zdanie co do zamówienia? A może po prostu chcesz dokonać zwrotu? Nie ma sprawy – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Zasady Zwrotów
Masz pełne prawo zwrócić zakupiony u nas produkt w przeciągu 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem, pod warunkiem, że produkt nie był używany i posiada oryginalne, nietknięte opakowanie. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni za taką informację, ponieważ pomoże nam ulepszyć nasze produkty.
Odstąpienie od Umowy
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie zeskanuj lub zrób zdjęcie oświadczenia i wyślij je do nas na adres info@unpretende.pl, wpisując numer zamówienia w temacie maila.
Przygotowanie Produktów do Zwrotu
Przygotuj ubrania do wysyłki w taki sposób, aby dotarły do nas bez uszkodzeń.
Wysyłka Zwrotu
Dane adresata:
Unpretende Roksana Jagodzińska
tel. 694 299 411
adres email info@unpretende.pl
Wyślij zamówienie za pośrednictwem paczkomatu Inpost:
Paczkomat WAW31N
(Siedmiogrodzka 11, Warszawa)
Zwrot Kosztów
Gdy przesyłka do nas dotrze, poinformujemy Cię o tym mailowo. Odpowiadamy na zwroty w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, choć zwykle zajmuje to mniej niż 24 godziny. Twój komfort i zadowolenie są dla nas priorytetem. Dlatego staramy się uczynić proces zwrotów jak najprostszym i sprawnym. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt pod podanym numerem telefonu lub adresem e-mail. Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!