ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Zmieniłeś zdanie co do zamówienia? A może po prostu chcesz dokonać zwrotu? Nie ma sprawy – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Zasady Zwrotów

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony u nas produkt w przeciągu 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem, pod warunkiem, że produkt nie był używany i posiada oryginalne, nietknięte opakowanie. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni za taką informację, ponieważ pomoże nam ulepszyć nasze produkty.

Odstąpienie od Umowy

Jeśli chcesz zwrócić produkt, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie zeskanuj lub zrób zdjęcie oświadczenia i wyślij je do nas na adres info@unpretende.pl, wpisując numer zamówienia w temacie maila.

Przygotowanie Produktów do Zwrotu

Przygotuj ubrania do wysyłki w taki sposób, aby dotarły do nas bez uszkodzeń.

Wysyłka Zwrotu

Dane adresata:

Unpretende Roksana Jagodzińska

tel. 694 299 411

adres email info@unpretende.pl

Wyślij zamówienie za pośrednictwem paczkomatu Inpost:

Paczkomat WAW31N

(Siedmiogrodzka 11, Warszawa)

Zwrot Kosztów

Gdy przesyłka do nas dotrze, poinformujemy Cię o tym mailowo. Odpowiadamy na zwroty w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, choć zwykle zajmuje to mniej niż 24 godziny. Twój komfort i zadowolenie są dla nas priorytetem. Dlatego staramy się uczynić proces zwrotów jak najprostszym i sprawnym. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt pod podanym numerem telefonu lub adresem e-mail. Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!

Shopping Cart
Scroll to Top